top of page
Magic_Shop_L.jpg
Magic_Shop_C.jpg
20170227_173424.jpg

מופע קסמים במשרדי חברת Viaccess ORCA

יורם בר-סלע הוא וודי אלן של הקוסמים.

 

טלי בשן - מעריב

אין, אין על יורם. חוש הומור שכזה, קשה למצוא. בחינניות הוא מנווט באירוע, רגיש לכל אחד מהאורחים ולתגובות שלו. משרה נינוחות, מחבר בין אנשים. גם כישורים של מספר סיפורים יש לו ליורם... ועוד היד נטויה.

 

איריס קלקא

יורם בר-סלע | סטנד-אפ עם קסם אישי

אמנות חושים ומופעי קסמים

יורם הינו אמן במה הומוריסטי ויצירתי, חתן פרס מפעל חיים מטעם א.מ.י - איגוד אמני ישראל, על פעילותו לקידום אמנות הקסמים בישראל דרך מופעי הקסמים שלו, פיתוח מוצרי קסמים לקוסמים מקצועיים בעולם, כתיבת ספרים והנחיית סדנאות קסמים לילדים עם הפרעות קשב בריכוז ובמעורבותו בהקמה וקידום האגודה לקידום אמנות הקסמים בישראל.   יורם זכה בפרסים על מופעי הסטנד-אפ שלו, מופעי הקלוז-אפ ועל המצאותיו המקוריות בתחום הקסמים. ​הוא מבכירי הקוסמים בארץ והיה אחראי להבאת ז'אנר קסמי הקלוז-אפ לישראל בשנות ה-80. המופעים של יורם מתובלים בחן רב בהומור שנון, בקשר מצויין עם הקהל וביכולת תגובה ואילתור.

בשנות ה-80 וה-90, פיתח יורם יחד עם ידידו אלירון טובי, ז'אנר חדש של שימוש בקסמים להעברת מסרים בתערוכות ובאירועים מסחריים. יחד, הקימו את "קסמים בקידום מכירות", הופיעו בתערוכות בארץ ובעולם והציגו חברות בתחומי המחשבים, התקשורת, חברות טכנולוגיות, מזון, סכיני מטבח, יצרני תרופות, חברות בניה ועוד. הקסמים הפכו לפלטפורמה אפקטיבית למשיכת תשומת לב של הקהל, העברת המסרים ויצירת קשר ראשוני מצויין עם אנשי המכירות.

בשנת 1987, השתתף יורם בכתיבת הספר "איקס-מיקס-טריקס", יחד עם דליה פלד ואלירון טובי. רוצים ללמוד קסמים בקלפים? לגירסה דיגיטלית של הספר, הקליקו כאן. 

 

איך אומרים בסינית חדשנות?

בשנת 2016 הופיע יורם בפני משלחת רכש של מנהלי חברת China South – יצרנית רכב ענקית מסין (היקף הייצור במפעלי החברה יכול לצייד את כל עם ישראל בכלי רכב, תוך 3 חודשים). לקראת המופע הכין קסם מיוחד שהדגיש את התועלות משיתוף פעולה עם יצרנים ישראליים. לתדהמתם של הנציגים הסיניים, למד יורם לומר בסינית רהוטה את הביטויים: חדשנות, יצירתיות, ידע וניסיון מקצועי.

יורם בר-סלע | סטנד-אפ עם קסם אישי

אמנות חושים ומופעי קסמים

יורם הינו אמן במה הומוריסטי ויצירתי שזכה בפרסים על מופעי הסטנד-אפ שלו, מופעי הקלוז-אפ ועל המצאותיו המקוריות בתחום הקסמים. ​הוא מבכירי הקוסמים בארץ והיה אחראי להבאת ז'אנר קסמי הקלוז-אפ לישראל בשנות ה-80. המופעים של יורם מתובלים בחן רב בהומור שנון, בקשר מצויין עם הקהל וביכולת תגובה ואילתור.

בשנות ה-80 וה-90, פיתח יורם יחד עם ידידו אלירון טובי, ז'אנר חדש של שימוש בקסמים להעברת מסרים בתערוכות ובאירועים מסחריים. יחד, הקימו את "קסמים בקידום מכירות", הופיעו בתערוכות בארץ ובעולם והציגו חברות בתחומי המחשבים, התקשורת, חברות טכנולוגיות, מזון, סכיני מטבח, יצרני תרופות, חברות בניה ועוד. הקסמים הפכו לפלטפורמה אפקטיבית למשיכת תשומת לב של הקהל, העברת המסרים ויצירת קשר ראשוני מצויין עם אנשי המכירות.

בשנת 1987, השתתף יורם בכתיבת הספר "איקס-מיקס-טריקס", יחד עם דליה פלד ואלירון טובי. רוצים ללמוד קסמים בקלפים? לגירסה דיגיטלית של הספר, הקליקו כאן. 

 

איך אומרים בסינית חדשנות?

בשנת 2016 הופיע יורם בפני משלחת רכש של מנהלי חברת China South – יצרנית רכב ענקית מסין (היקף הייצור במפעלי החברה יכול לצייד את כל עם ישראל בכלי רכב, תוך 3 חודשים). לקראת המופע הכין קסם מיוחד שהדגיש את התועלות משיתוף פעולה עם יצרנים ישראליים. לתדהמתם של הנציגים הסיניים, למד יורם לומר בסינית רהוטה את הביטויים: חדשנות, יצירתיות, ידע וניסיון מקצועי.

Magic_Shop_R.jpg
bottom of page